Hai! Ik ben Liv Hoomans. Een enthousiaste fotograaf die houdt van mooie plaatjes creëren. Ik zal je iets meer over mij vertellen. Ik ben 21 jaar en momenteel zit ik in mijn tweede jaar van de opleiding Creative Business aan Saxion Hogeschool. Hier leer ik veel verschillende creatieve vakken en onder andere ook fotografie.
Ik heb altijd al een liefde gehad voor dieren. Van jongs af aan hebben wij al konijnen, vissen, cavia's, honden en pony's gehad. Ook heb ik samen met mijn moeder een haflinger genaamd Aurelia. Ze is al sinds 2015 bij ons en inmiddels al 26 jaar oud. Echt rijden doen we niet meer, maar we houden wel heel erg van grondwerk.
Zo begon mijn fotografie-avontuur
Begin 2021 ben ik begonnen met fotograferen. In het begin vooral van mijn eigen dieren en dieren van vriendinnen. Maar met de tijd begon ik ook steeds vaker voor anderen te fotograferen. Na een tijd kwam ik erachter dat ik het echt heel erg leuk vind en begon ik mijn fotografie serieuzer te nemen. In 2023 heb ik dan ook de stap genomen om mij in te schrijven bij de KVK. Ik geniet er ontzettend van om alle honden en paarden op de foto te zetten en hun verhalen te horen.
Fun Facts
 
Ik houd onwijs veel van bakken!
Ik heb dan ook heel lang in een bakkerijtje gewerkt en maak daar nu social media content voor.
Dit kun je vinden bij @ZoeteKruimels
Ik tennis graag met vriendinnen! We zijn nu zelfs bezig met onze eerste competitie, spannend!
Geduld is mijn geheime superkracht
 
Een van mijn favoriete bezigheden is toch wel op vakantie met vriendinnen. Zo hebben we afgelopen jaar Malaga bezocht!
 
 
 
Mijn stijl
Mijn focus ligt voornamelijk op de band tussen mens en paard vastleggen. Ik weet namelijk als geen ander hoe speciaal deze is. Dit doe ik op een manier die zowel voor jou als jouw paard fijn is. Ik maak niet gebruik van strakke poses, maar maak juist gebruik van spontane momenten. Eigenlijk komt het erop neer dat je lekker met je paard mag knuffelen en ik tussendoor foto's maak. Klinkt perfect toch?!
Naast dat het voor jou een prettige ervaring moet zijn, geldt dat ook voor jouw paard. Deze mag tijdens de fotoshoot gewoon paard zijn.
Ik verwacht dan ook geen robot die de hele shoot perfect stilstaat. Ik beweeg graag met jouw paard mee, dus wilt die even lopen of de andere kant opkijken, dan is dat geen probleem. Ik neem dan ook de tijd die nodig is. Is jouw paard wat snel afgeleid en onrustig? Dan werk ik wat sneller door. Heeft jouw paard juist iets meer tijd nodig om te wennen? Dan houden we daar rekening mee. Maak je je toch zorgen over of jouw paard geschikt is? Schroom dan niet om het mij te vertellen. Ik denk graag met je mee. (:
Ik ben van mijzelf rustig, dit zie je dan ook terug in mijn foto's. Net als de warme, zachte tinten. Geen poespas, maar gewoon zoals jullie echt zijn.



